Ufak dokunuşlar mucizeler yaratabilir.

16 Şubat 2013 Cumartesi

Kakaolu Muffin

Herkese selam olsun!
Maharetli ellerinizle sofralar donatacağınız bir gün daha bizimle.Hepinizi kocaman sevgiler gönderiyorum.Blogumda ufak bir sorun oluştu,tüm fotoğaflarımı tek tek yenilemek zorunda kaldım ve gördüm ki ben bu güzel muffine eşlik eden cici oyuncaklarımı sizlerle paylaşmamışım.Aslında muffinden çok bu fotoğraflara hayranım.Güzel bi tema oluşturmuşum görüyorum ki,umarım sizde benim gibi düşünüyorsunuzdur.Tarifini daha önce yayınlamıştım.Şimdide link vermek yerine tekrar yazacağım :)




 Malzemeler:
2 yumurta
1 su bardağı toz şeker
1 çay bardağı yoğurt
1çay barddağı yağ
2 su bardağı un
Kabartma tozu
Vanilya
Kakao 


' Gerisini hepiniz biliyorsunuz zaten:) Herkese afiyet olsun!


2 yorum:

Unknown dedi ki...

Muffinlerinizin şeklide çok hoş.Oyuncaklarınızıda beğendim ellerinize sağlık.:))

Unknown dedi ki...

:)keske internette kapı komsulugu gıbı olsada herkese ikram edebilsem paylassam burdan ancak bu kadarı oluyor