Ufak dokunuşlar mucizeler yaratabilir.

14 Ocak 2013 Pazartesi

Çatlayan Kurabiyeler



Herkese bu yepyeni günden kocaman bir yürekle Merhabaaa!


Deve kuşu misali yorganın altına gizlenip ,oflaya puflaya uyanılan o sevimsiz günün öğleninden hepinize bi sürü bi sürü merhaba=)Evet Bugün Pazartesi! Bir çoğunuzun kabusu olan; hani yataktan bir türlü çıkılamayan, pazar hiç bitmeseydi dedirten o gün.
Hatta bazılarımız için bu iş o kadar ciddiki ; ' Sendromu bile var '.
Erken kalkılacak, işe gidilecek,çocuklar okula götürülecek,beslenme çantaları hazırlanacak,ev temizlenecek.Yani bugün herkesin payına düşen iş çok büyük ne yazık ki.Yıllardır her hafta bir Pazartesi yaşamamıza rağmen nedir bu bitmek bilmeyen Hafta başı telaşı hala çözemesemde hepinize kolay gele=)

Bütün hanımlar hafta sonu yaptıkları enfes mamaları paylaşmışlar, ailelerine hazırladıkları o mis gibi kahvaltı sofralarına davet etmişler bizleri.Ben hafta sonu bir paylaşımda bulunamasamda merak etmeyin eksik kalmadım ve şimdi sizlere çok cici bir çatlayan kurabiye tarifi vereceğim çünkü bugün pazartesi ve çocuklar okuldan dönünce kurabiye kokusuna bayılırlar.Yani en azından ben öyleydim=)
Ama bu kez bir değişiklik yapıp malzemeleri fotoğraflamayı seçtim.Umarım hepiniz sever ve denersiniz.  

 Malzemeler:
Tarifi:
Margarin,sıvı yağ ve şeker iyice yumuşatılır ta ki şeker iyice eriyinceye kadar.Sonra Kakao,vanilinin,kabartma tozu ve aldığı kadar un giriyor işin içine.Ben un ölçüsü vermeyi tercih etmiyorum çünkü herkesin yapacağı miktar değişir.Ama bu malzeme ölçülerini kullnacaksanız en az 18 kurabiye çıkması gerekiyor.Sonuç yukarıdaki gibi afiyet olsun kızlar:)


Hiç yorum yok: