Ufak dokunuşlar mucizeler yaratabilir.

16 Mart 2013 Cumartesi

Butik Kurabiye Satışımız Başlamıştır!




Herkese Merhabalar =)

Gizemsel Mutfak'ta Butik kurabiye satışları başlamıştır!

İstediğiniz konsepte uygun çalışmalar yapılacaktır.Bana gmail adresimden ulaşabilirsiniz ' qrockergsm@gmail.com '. Atılan maillere aynı gün içerisinde dönüş yapacağım.Kurabiye fiyatlarımız kimsenin kesesini zorlamayacak nitelikte olacak.Her zaman bahsettiğim gibi  Gizemsel Mutfak ekonomik  blog çizgisini burada da bozmayacak.Bebek kurabiyesi,diş buğdayı,söz, nişan her türlü organizasyon kurabiyeleri için sizleri bekliyor olacağım.Yaklaşan anneler günü için hoş bir süpriz yahut  sevgiliye yapılacak hoş bir sürpriz için ideal bir hediye. Yalnız kurabiye değil pasta siparişlerinizide bekliyorum.Şimdi sizlere çalıştığımız bir iki örnekle merhaba diyeceğim.Daha sonra çalışmalarım oldukça sizlerle paylaşmaya devam edeceğim.Herkese mutlu günler dilerim.


BEBEK KURABİYE ÖRNEĞİ 1

BEBEK  KURABİYE ÖRNEĞİ 2


KIZ ÇOCUK KURABİYE ÖRNEĞİ 1



BEBEK KURABİYE ÖRNEĞİ 3


4 yorum:

İstanbul Kazan Ben Kepçe dedi ki...

Hayırlı olsun canım :)

Renkli Dünyam dedi ki...

Hayırlı olsun arkadaşım,bol kazanç diliyorum.Kurabiyeler çok cici olmuş.selamlar.

ilhan dedi ki...

Hayırlı olsun notumu aldım. Çok başarılı olacağınız düşünüyorum.

Unknown dedi ki...

Sağolun arkadaşlar sevgiler hepinize:)