Ufak dokunuşlar mucizeler yaratabilir.

5 Ocak 2013 Cumartesi

Süslü Muffin





                                                        




Malzemeler:

2 yumurta
1 su bardağı toz şeker
1 çay bardağı yoğurt
1çay barddağı yağ
2 su bardağı un
Kabartma tozu
Vanilya
Kakao

Üzeri İçin; Krem şanti ve bir paket sütlü çikolata 


Tarifi: Yumurta ve şeker iyice çırpıldıktan sonra içine yoğurt ve yağ katılıp çırpma işlemine devam edilir.Kakao ve vanilyada eklenip çırpıldıktan sonra Un ve kabartma tozu katılır.Unu eleyerek koymak daha iyi bir sonuç verecektir.Ben kek için silikon ve kağıt muffin kalıpları kullandım.Eğer sizde kağıt kalıp kullanacaksanız yalnızca 1 yemek kaşığı harç ile doldurun yoksa muffin yayılacaktır.Fakat 2 kağıt kalıbı üst üste kullanmakta fayda var.Bir ip ucu daha vermek gerekirse internette kağıt kalıp yağlamaya gerek yoktur diyenlere aldandım siz aldanmayın ufak bir yağlama işleminden geçirmeniz daha iyi olacaktır. Muffinleriniz piştikten sonra üzerine çırpılıp soğutulmuş krem şanti sürün.Çikolata eritme işlemindeyse bir çok kişi tereyağıyla benmari yapmayı önerir ki bu kaloriyi kat kat artttırmak demektir.Ben sıcak su üzerinde eritttim ve rastgele şekillendirdim e ne de olsa gizemsel muffin.Tarif benden süslemek sizden...

Hiç yorum yok: